Veranderingen
Op 22 mei 2024 om 12:55:01 CEST, Open Data Den Haag:
-
Updated description of Geluidsbelasting wegverkeer nacht Den Haag from
* **Beschrijving:** Bronjaar 2016. De kaarten bieden een weergave van de berekende geluidsbelasting op de gevels van gebouwen. Op alle geluidsgevoelige gebouwen zijn op de gevels rekenpunten op 4 meter hoogte gegenereerd. Op deze rekenpunten is de geluidsbelasting berekend. Daardoor is het geluidsbeeld op stedelijk niveau vrij betrouwbaar. Op basis van de kaarten kunnen echter geen conclusies worden getrokken met betrekking tot de geluidsbelasting van individuele woningen, met name als het gaat om portiekwoningen, appartementen- en flatgebouwen (gestapelde bouw). Daarvoor is het rekenmodel te grofmazig. De berekende geluidsbelastingen op de gevel zeggen evenmin iets over het niveau binnen in woningen. * **Viewer:** https://arcg.is/Djy8u * **Beperkingen:** Deze dataset is niet geschikt voor juridische of landmeetkundige doeleinden * **Mogelijkheden:** Deze dataset is geschikt voor het inzichtelijk maken van de locatie op de kaart * **Coördinatenstelsel:** RDnew. De KML is WGS84
to* **Beschrijving:** Bronjaar 2016. De kaarten bieden een weergave van de berekende geluidsbelasting op de gevels van gebouwen. Op alle geluidsgevoelige gebouwen zijn op de gevels rekenpunten op 4 meter hoogte gegenereerd. Op deze rekenpunten is de geluidsbelasting berekend. Daardoor is het geluidsbeeld op stedelijk niveau vrij betrouwbaar. Op basis van de kaarten kunnen echter geen conclusies worden getrokken met betrekking tot de geluidsbelasting van individuele woningen, met name als het gaat om portiekwoningen, appartementen- en flatgebouwen (gestapelde bouw). Daarvoor is het rekenmodel te grofmazig. De berekende geluidsbelastingen op de gevel zeggen evenmin iets over het niveau binnen in woningen. De kaarten worden iedere 5 jaar geactualiseerd. * **Viewer:** https://arcg.is/1immy8 * **Beperkingen:** Deze dataset is niet geschikt voor juridische of landmeetkundige doeleinden * **Mogelijkheden:** Deze dataset is geschikt voor het inzichtelijk maken van de locatie op de kaart * **Coördinatenstelsel:** RDnew. De KML is WGS84
-
Removed the version from Geluidsbelasting wegverkeer nacht Den Haag
-
Changed value of field
civity_metadataquality
to{'total': {'score': 0.42105263157894735, 'number': 38, 'valid': 16}, 'mandatory': {'score': 0.7058823529411765, 'number': 17, 'valid': 12}, 'optional': {'score': 0.19047619047619047, 'number': 21, 'valid': 4}}
in Geluidsbelasting wegverkeer nacht Den Haag
f | 1 | { | f | 1 | { |
2 | "access_rights": | 2 | "access_rights": | ||
3 | http://publications.europa.eu/resource/authority/access-right/PUBLIC", | 3 | http://publications.europa.eu/resource/authority/access-right/PUBLIC", | ||
4 | "author": null, | 4 | "author": null, | ||
5 | "author_email": null, | 5 | "author_email": null, | ||
6 | "authority": "http://standaarden.overheid.nl/op/terms/overig", | 6 | "authority": "http://standaarden.overheid.nl/op/terms/overig", | ||
7 | "changetype": "updated", | 7 | "changetype": "updated", | ||
8 | "civity_metadataquality": { | 8 | "civity_metadataquality": { | ||
9 | "mandatory": { | 9 | "mandatory": { | ||
10 | "number": 17, | 10 | "number": 17, | ||
n | 11 | "score": 1.0, | n | 11 | "score": 0.7058823529411765, |
12 | "valid": 17 | 12 | "valid": 12 | ||
13 | }, | 13 | }, | ||
14 | "optional": { | 14 | "optional": { | ||
15 | "number": 21, | 15 | "number": 21, | ||
n | 16 | "score": 0.23809523809523808, | n | 16 | "score": 0.19047619047619047, |
17 | "valid": 5 | 17 | "valid": 4 | ||
18 | }, | 18 | }, | ||
19 | "total": { | 19 | "total": { | ||
20 | "number": 38, | 20 | "number": 38, | ||
n | 21 | "score": 0.5789473684210527, | n | 21 | "score": 0.42105263157894735, |
22 | "valid": 22 | 22 | "valid": 16 | ||
23 | } | 23 | } | ||
24 | }, | 24 | }, | ||
n | 25 | "contact_point_email": "opendata@denhaag.nl", | n | ||
26 | "contact_point_name": "Beheerunit open data", | ||||
27 | "creator_user_id": "c9268e15-06a7-48d5-ac79-8be813d5650f", | 25 | "creator_user_id": "c9268e15-06a7-48d5-ac79-8be813d5650f", | ||
n | 28 | "dataset_status": "http://data.overheid.nl/status/in_onderzoek", | n | ||
29 | "donl_link_enabled": "False", | ||||
30 | "geo_ref_system": "RD (28992)", | 26 | "geo_ref_system": "RD (28992)", | ||
31 | "geonetwork_link_enabled": "False", | 27 | "geonetwork_link_enabled": "False", | ||
n | 32 | "geoserver_link_enabled": "False", | n | ||
33 | "groups": [], | 28 | "groups": [ | ||
29 | { | ||||
30 | "description": "", | ||||
31 | "display_name": "Natuur en milieu", | ||||
32 | "id": "fe6bab94-6a83-43e9-9ced-8e8d993ac9db", | ||||
33 | "image_display_url": | ||||
34 | taplatform-nl.dataplatform.nl/../../../base/images/themes/natuur.png", | ||||
35 | "name": "natuur-en-milieu", | ||||
36 | "title": "Natuur en milieu" | ||||
37 | } | ||||
38 | ], | ||||
34 | "id": "cb18b4c3-d354-4029-9003-02ffc878d94a", | 39 | "id": "cb18b4c3-d354-4029-9003-02ffc878d94a", | ||
35 | "isopen": true, | 40 | "isopen": true, | ||
36 | "issued": "2018-02-27", | 41 | "issued": "2018-02-27", | ||
37 | "language": | 42 | "language": | ||
38 | "http://publications.europa.eu/resource/authority/language/NLD", | 43 | "http://publications.europa.eu/resource/authority/language/NLD", | ||
39 | "license_id": "cc-by", | 44 | "license_id": "cc-by", | ||
40 | "license_title": "Creative Commons Attribution", | 45 | "license_title": "Creative Commons Attribution", | ||
41 | "license_url": "http://www.opendefinition.org/licenses/cc-by", | 46 | "license_url": "http://www.opendefinition.org/licenses/cc-by", | ||
42 | "maintainer": null, | 47 | "maintainer": null, | ||
43 | "maintainer_email": null, | 48 | "maintainer_email": null, | ||
44 | "metadata_created": "2018-02-27T11:21:49.145934", | 49 | "metadata_created": "2018-02-27T11:21:49.145934", | ||
45 | "metadata_language": | 50 | "metadata_language": | ||
46 | "http://publications.europa.eu/resource/authority/language/NLD", | 51 | "http://publications.europa.eu/resource/authority/language/NLD", | ||
n | 47 | "metadata_modified": "2021-11-24T20:26:07.807190", | n | 52 | "metadata_modified": "2024-05-22T10:55:00.015777", |
48 | "name": "geluidsbelasting2016wegnacht", | 53 | "name": "geluidsbelasting2016wegnacht", | ||
49 | "notes": "* **Beschrijving:** Bronjaar 2016. De kaarten bieden een | 54 | "notes": "* **Beschrijving:** Bronjaar 2016. De kaarten bieden een | ||
50 | weergave van de berekende geluidsbelasting op de gevels van gebouwen. | 55 | weergave van de berekende geluidsbelasting op de gevels van gebouwen. | ||
51 | Op alle geluidsgevoelige gebouwen zijn op de gevels rekenpunten op 4 | 56 | Op alle geluidsgevoelige gebouwen zijn op de gevels rekenpunten op 4 | ||
52 | meter hoogte gegenereerd. Op deze rekenpunten is de geluidsbelasting | 57 | meter hoogte gegenereerd. Op deze rekenpunten is de geluidsbelasting | ||
53 | berekend. Daardoor is het geluidsbeeld op stedelijk niveau vrij | 58 | berekend. Daardoor is het geluidsbeeld op stedelijk niveau vrij | ||
54 | betrouwbaar. Op basis van de kaarten kunnen echter geen conclusies | 59 | betrouwbaar. Op basis van de kaarten kunnen echter geen conclusies | ||
55 | worden getrokken met betrekking tot de geluidsbelasting van | 60 | worden getrokken met betrekking tot de geluidsbelasting van | ||
56 | individuele woningen, met name als het gaat om portiekwoningen, | 61 | individuele woningen, met name als het gaat om portiekwoningen, | ||
57 | appartementen- en flatgebouwen (gestapelde bouw). Daarvoor is het | 62 | appartementen- en flatgebouwen (gestapelde bouw). Daarvoor is het | ||
58 | rekenmodel te grofmazig. De berekende geluidsbelastingen op de gevel | 63 | rekenmodel te grofmazig. De berekende geluidsbelastingen op de gevel | ||
n | 59 | zeggen evenmin iets over het niveau binnen in woningen.\r\n* | n | 64 | zeggen evenmin iets over het niveau binnen in woningen. De kaarten |
65 | worden iedere 5 jaar geactualiseerd.\r\n* **Viewer:** | ||||
60 | **Viewer:** https://arcg.is/Djy8u\r\n* **Beperkingen:** Deze dataset | 66 | https://arcg.is/1immy8\r\n* **Beperkingen:** Deze dataset is niet | ||
61 | is niet geschikt voor juridische of landmeetkundige doeleinden \r\n* | 67 | geschikt voor juridische of landmeetkundige doeleinden \r\n* | ||
62 | **Mogelijkheden:** Deze dataset is geschikt voor het inzichtelijk | 68 | **Mogelijkheden:** Deze dataset is geschikt voor het inzichtelijk | ||
63 | maken van de locatie op de kaart \r\n* **Co\u00f6rdinatenstelsel:** | 69 | maken van de locatie op de kaart \r\n* **Co\u00f6rdinatenstelsel:** | ||
64 | RDnew. De KML is WGS84", | 70 | RDnew. De KML is WGS84", | ||
65 | "num_resources": 4, | 71 | "num_resources": 4, | ||
66 | "num_tags": 6, | 72 | "num_tags": 6, | ||
67 | "organization": { | 73 | "organization": { | ||
68 | "approval_status": "approved", | 74 | "approval_status": "approved", | ||
69 | "created": "2022-12-07T11:10:27.807091", | 75 | "created": "2022-12-07T11:10:27.807091", | ||
70 | "description": "De gemeente Den Haag heeft een schat aan | 76 | "description": "De gemeente Den Haag heeft een schat aan | ||
71 | informatie. Over alles wat zichtbaar is in de openbare ruimte, | 77 | informatie. Over alles wat zichtbaar is in de openbare ruimte, | ||
72 | geografische data, statistieken over de bevolking en over toekomstige | 78 | geografische data, statistieken over de bevolking en over toekomstige | ||
73 | ontwikkelingen. Een deel hiervan publiceren wij als vrij beschikbare | 79 | ontwikkelingen. Een deel hiervan publiceren wij als vrij beschikbare | ||
74 | data. Zo stimuleren we het hergebruik van informatie, leveren we een | 80 | data. Zo stimuleren we het hergebruik van informatie, leveren we een | ||
75 | bijdrage aan een transparante overheid en helpen we met samenwerking | 81 | bijdrage aan een transparante overheid en helpen we met samenwerking | ||
76 | tussen de gemeente en haar partners. De informatie bevat geen | 82 | tussen de gemeente en haar partners. De informatie bevat geen | ||
77 | juridisch advies en wordt alleen aangeboden voor algemene informatieve | 83 | juridisch advies en wordt alleen aangeboden voor algemene informatieve | ||
78 | doeleinden, zonder dat voor de juistheid ervan expliciet of impliciet | 84 | doeleinden, zonder dat voor de juistheid ervan expliciet of impliciet | ||
79 | een garantie wordt gegeven. Als u vragen of suggesties heeft, stuur | 85 | een garantie wordt gegeven. Als u vragen of suggesties heeft, stuur | ||
80 | dan een mail naar opendata@denhaag.nl\r\nOp de OpenData App store zijn | 86 | dan een mail naar opendata@denhaag.nl\r\nOp de OpenData App store zijn | ||
81 | Apps te vinden die met open data zijn gemaakt. ", | 87 | Apps te vinden die met open data zijn gemaakt. ", | ||
82 | "id": "dcb017c8-9078-4f8b-bb65-ca45022fc43b", | 88 | "id": "dcb017c8-9078-4f8b-bb65-ca45022fc43b", | ||
83 | "image_url": "2015-08-12-140813.738035logo-den-haag.png", | 89 | "image_url": "2015-08-12-140813.738035logo-den-haag.png", | ||
84 | "is_organization": true, | 90 | "is_organization": true, | ||
85 | "name": "gemeente-den-haag", | 91 | "name": "gemeente-den-haag", | ||
86 | "state": "active", | 92 | "state": "active", | ||
87 | "title": "Gemeente Den Haag", | 93 | "title": "Gemeente Den Haag", | ||
88 | "type": "organization" | 94 | "type": "organization" | ||
89 | }, | 95 | }, | ||
90 | "owner_org": "dcb017c8-9078-4f8b-bb65-ca45022fc43b", | 96 | "owner_org": "dcb017c8-9078-4f8b-bb65-ca45022fc43b", | ||
91 | "private": false, | 97 | "private": false, | ||
92 | "publisher": "http://standaarden.overheid.nl/op/terms/overig", | 98 | "publisher": "http://standaarden.overheid.nl/op/terms/overig", | ||
93 | "relationships_as_object": [], | 99 | "relationships_as_object": [], | ||
94 | "relationships_as_subject": [], | 100 | "relationships_as_subject": [], | ||
95 | "resources": [ | 101 | "resources": [ | ||
96 | { | 102 | { | ||
97 | "cache_last_updated": null, | 103 | "cache_last_updated": null, | ||
98 | "cache_url": null, | 104 | "cache_url": null, | ||
99 | "created": "2018-02-27T11:22:31.047866", | 105 | "created": "2018-02-27T11:22:31.047866", | ||
100 | "datastore_active": false, | 106 | "datastore_active": false, | ||
101 | "description": "Bij de berekeningen voor wegverkeer is uitgegaan | 107 | "description": "Bij de berekeningen voor wegverkeer is uitgegaan | ||
102 | van de verkeersintensiteiten op de wegen met als bronjaar 2016. Per | 108 | van de verkeersintensiteiten op de wegen met als bronjaar 2016. Per | ||
103 | weg is daarbij aangegeven hoeveel motoren, personenauto\u2019s, | 109 | weg is daarbij aangegeven hoeveel motoren, personenauto\u2019s, | ||
104 | bussen, middelzware en zware vrachtauto\u2019s gemiddeld per uur | 110 | bussen, middelzware en zware vrachtauto\u2019s gemiddeld per uur | ||
105 | gedurende de dag- avond- en nachtperiode passeren. Aan de hand van het | 111 | gedurende de dag- avond- en nachtperiode passeren. Aan de hand van het | ||
106 | soort wegdekverharding (asfalt, geluidsreducerend asfalt, klinkers), | 112 | soort wegdekverharding (asfalt, geluidsreducerend asfalt, klinkers), | ||
107 | de wettelijk toegestane rijsnelheid en de eventuele aanwezigheid van | 113 | de wettelijk toegestane rijsnelheid en de eventuele aanwezigheid van | ||
108 | geluidsschermen is de geluidsbelasting in de omgeving van de weg | 114 | geluidsschermen is de geluidsbelasting in de omgeving van de weg | ||
109 | berekend. Wegverkeerslawaai omvat het totale geluid van motoren, | 115 | berekend. Wegverkeerslawaai omvat het totale geluid van motoren, | ||
110 | auto\u2019s, bussen, vrachtwagens \u00e9n trams.", | 116 | auto\u2019s, bussen, vrachtwagens \u00e9n trams.", | ||
111 | "format": "JSON", | 117 | "format": "JSON", | ||
112 | "hash": "dae3a1bb397fa4d6f31b83a2f50ac43d412d1558", | 118 | "hash": "dae3a1bb397fa4d6f31b83a2f50ac43d412d1558", | ||
113 | "id": "d4acf3d6-cd6a-4a87-a135-6922001eabf4", | 119 | "id": "d4acf3d6-cd6a-4a87-a135-6922001eabf4", | ||
114 | "language": | 120 | "language": | ||
115 | "http://publications.europa.eu/resource/authority/language/NLD", | 121 | "http://publications.europa.eu/resource/authority/language/NLD", | ||
116 | "last_modified": "2020-01-07T05:28:29.551260", | 122 | "last_modified": "2020-01-07T05:28:29.551260", | ||
117 | "metadata_language": | 123 | "metadata_language": | ||
118 | "http://publications.europa.eu/resource/authority/language/NLD", | 124 | "http://publications.europa.eu/resource/authority/language/NLD", | ||
119 | "mimetype": null, | 125 | "mimetype": null, | ||
120 | "mimetype_inner": null, | 126 | "mimetype_inner": null, | ||
121 | "name": "geluidsbelasting2016wegnacht.json", | 127 | "name": "geluidsbelasting2016wegnacht.json", | ||
122 | "package_id": "cb18b4c3-d354-4029-9003-02ffc878d94a", | 128 | "package_id": "cb18b4c3-d354-4029-9003-02ffc878d94a", | ||
123 | "position": 0, | 129 | "position": 0, | ||
124 | "resource_type": null, | 130 | "resource_type": null, | ||
125 | "size": 29918140, | 131 | "size": 29918140, | ||
126 | "state": "active", | 132 | "state": "active", | ||
127 | "url": | 133 | "url": | ||
128 | 6a-4a87-a135-6922001eabf4/download/geluidsbelasting2016wegnacht.json", | 134 | 6a-4a87-a135-6922001eabf4/download/geluidsbelasting2016wegnacht.json", | ||
129 | "url_type": "upload" | 135 | "url_type": "upload" | ||
130 | }, | 136 | }, | ||
131 | { | 137 | { | ||
132 | "cache_last_updated": null, | 138 | "cache_last_updated": null, | ||
133 | "cache_url": null, | 139 | "cache_url": null, | ||
134 | "created": "2018-02-27T11:22:48.322700", | 140 | "created": "2018-02-27T11:22:48.322700", | ||
135 | "datastore_active": false, | 141 | "datastore_active": false, | ||
136 | "description": "Bij de berekeningen voor wegverkeer is uitgegaan | 142 | "description": "Bij de berekeningen voor wegverkeer is uitgegaan | ||
137 | van de verkeersintensiteiten op de wegen met als bronjaar 2016. Per | 143 | van de verkeersintensiteiten op de wegen met als bronjaar 2016. Per | ||
138 | weg is daarbij aangegeven hoeveel motoren, personenauto\u2019s, | 144 | weg is daarbij aangegeven hoeveel motoren, personenauto\u2019s, | ||
139 | bussen, middelzware en zware vrachtauto\u2019s gemiddeld per uur | 145 | bussen, middelzware en zware vrachtauto\u2019s gemiddeld per uur | ||
140 | gedurende de dag- avond- en nachtperiode passeren. Aan de hand van het | 146 | gedurende de dag- avond- en nachtperiode passeren. Aan de hand van het | ||
141 | soort wegdekverharding (asfalt, geluidsreducerend asfalt, klinkers), | 147 | soort wegdekverharding (asfalt, geluidsreducerend asfalt, klinkers), | ||
142 | de wettelijk toegestane rijsnelheid en de eventuele aanwezigheid van | 148 | de wettelijk toegestane rijsnelheid en de eventuele aanwezigheid van | ||
143 | geluidsschermen is de geluidsbelasting in de omgeving van de weg | 149 | geluidsschermen is de geluidsbelasting in de omgeving van de weg | ||
144 | berekend. Wegverkeerslawaai omvat het totale geluid van motoren, | 150 | berekend. Wegverkeerslawaai omvat het totale geluid van motoren, | ||
145 | auto\u2019s, bussen, vrachtwagens \u00e9n trams.\r\nShapefiles.", | 151 | auto\u2019s, bussen, vrachtwagens \u00e9n trams.\r\nShapefiles.", | ||
146 | "format": "ZIP", | 152 | "format": "ZIP", | ||
147 | "hash": "15829430d8ca3704304cd1c872f91ce134c6fecd", | 153 | "hash": "15829430d8ca3704304cd1c872f91ce134c6fecd", | ||
148 | "id": "59ea2996-3108-499b-a62a-883120b29dab", | 154 | "id": "59ea2996-3108-499b-a62a-883120b29dab", | ||
149 | "language": | 155 | "language": | ||
150 | "http://publications.europa.eu/resource/authority/language/NLD", | 156 | "http://publications.europa.eu/resource/authority/language/NLD", | ||
151 | "last_modified": "2020-01-07T05:34:51.550352", | 157 | "last_modified": "2020-01-07T05:34:51.550352", | ||
152 | "metadata_language": | 158 | "metadata_language": | ||
153 | "http://publications.europa.eu/resource/authority/language/NLD", | 159 | "http://publications.europa.eu/resource/authority/language/NLD", | ||
154 | "mimetype": null, | 160 | "mimetype": null, | ||
155 | "mimetype_inner": null, | 161 | "mimetype_inner": null, | ||
156 | "name": "geluidsbelasting2016wegnacht.zip", | 162 | "name": "geluidsbelasting2016wegnacht.zip", | ||
157 | "package_id": "cb18b4c3-d354-4029-9003-02ffc878d94a", | 163 | "package_id": "cb18b4c3-d354-4029-9003-02ffc878d94a", | ||
158 | "position": 1, | 164 | "position": 1, | ||
159 | "resource_type": null, | 165 | "resource_type": null, | ||
160 | "size": 7816002, | 166 | "size": 7816002, | ||
161 | "state": "active", | 167 | "state": "active", | ||
162 | "url": | 168 | "url": | ||
163 | 108-499b-a62a-883120b29dab/download/geluidsbelasting2016wegnacht.zip", | 169 | 108-499b-a62a-883120b29dab/download/geluidsbelasting2016wegnacht.zip", | ||
164 | "url_type": "upload" | 170 | "url_type": "upload" | ||
165 | }, | 171 | }, | ||
166 | { | 172 | { | ||
167 | "cache_last_updated": null, | 173 | "cache_last_updated": null, | ||
168 | "cache_url": null, | 174 | "cache_url": null, | ||
169 | "created": "2018-02-27T11:23:08.325175", | 175 | "created": "2018-02-27T11:23:08.325175", | ||
170 | "datastore_active": false, | 176 | "datastore_active": false, | ||
171 | "description": "Bij de berekeningen voor wegverkeer is uitgegaan | 177 | "description": "Bij de berekeningen voor wegverkeer is uitgegaan | ||
172 | van de verkeersintensiteiten op de wegen met als bronjaar 2016. Per | 178 | van de verkeersintensiteiten op de wegen met als bronjaar 2016. Per | ||
173 | weg is daarbij aangegeven hoeveel motoren, personenauto\u2019s, | 179 | weg is daarbij aangegeven hoeveel motoren, personenauto\u2019s, | ||
174 | bussen, middelzware en zware vrachtauto\u2019s gemiddeld per uur | 180 | bussen, middelzware en zware vrachtauto\u2019s gemiddeld per uur | ||
175 | gedurende de dag- avond- en nachtperiode passeren. Aan de hand van het | 181 | gedurende de dag- avond- en nachtperiode passeren. Aan de hand van het | ||
176 | soort wegdekverharding (asfalt, geluidsreducerend asfalt, klinkers), | 182 | soort wegdekverharding (asfalt, geluidsreducerend asfalt, klinkers), | ||
177 | de wettelijk toegestane rijsnelheid en de eventuele aanwezigheid van | 183 | de wettelijk toegestane rijsnelheid en de eventuele aanwezigheid van | ||
178 | geluidsschermen is de geluidsbelasting in de omgeving van de weg | 184 | geluidsschermen is de geluidsbelasting in de omgeving van de weg | ||
179 | berekend. Wegverkeerslawaai omvat het totale geluid van motoren, | 185 | berekend. Wegverkeerslawaai omvat het totale geluid van motoren, | ||
180 | auto\u2019s, bussen, vrachtwagens \u00e9n trams.\r\nShapefiles.", | 186 | auto\u2019s, bussen, vrachtwagens \u00e9n trams.\r\nShapefiles.", | ||
181 | "format": "KML", | 187 | "format": "KML", | ||
182 | "hash": "d11db339d0e86972ac62f05396879cf6f822b065", | 188 | "hash": "d11db339d0e86972ac62f05396879cf6f822b065", | ||
183 | "id": "2df857fd-5286-4725-b36c-3330d224bc4a", | 189 | "id": "2df857fd-5286-4725-b36c-3330d224bc4a", | ||
184 | "language": | 190 | "language": | ||
185 | "http://publications.europa.eu/resource/authority/language/NLD", | 191 | "http://publications.europa.eu/resource/authority/language/NLD", | ||
186 | "last_modified": "2020-01-07T05:48:08.215152", | 192 | "last_modified": "2020-01-07T05:48:08.215152", | ||
187 | "metadata_language": | 193 | "metadata_language": | ||
188 | "http://publications.europa.eu/resource/authority/language/NLD", | 194 | "http://publications.europa.eu/resource/authority/language/NLD", | ||
189 | "mimetype": null, | 195 | "mimetype": null, | ||
190 | "mimetype_inner": null, | 196 | "mimetype_inner": null, | ||
191 | "name": "geluidsbelasting2016wegnacht.kml", | 197 | "name": "geluidsbelasting2016wegnacht.kml", | ||
192 | "package_id": "cb18b4c3-d354-4029-9003-02ffc878d94a", | 198 | "package_id": "cb18b4c3-d354-4029-9003-02ffc878d94a", | ||
193 | "position": 2, | 199 | "position": 2, | ||
194 | "resource_type": null, | 200 | "resource_type": null, | ||
195 | "size": 26859102, | 201 | "size": 26859102, | ||
196 | "state": "active", | 202 | "state": "active", | ||
197 | "url": | 203 | "url": | ||
198 | 286-4725-b36c-3330d224bc4a/download/geluidsbelasting2016wegnacht.kml", | 204 | 286-4725-b36c-3330d224bc4a/download/geluidsbelasting2016wegnacht.kml", | ||
199 | "url_type": "upload" | 205 | "url_type": "upload" | ||
200 | }, | 206 | }, | ||
201 | { | 207 | { | ||
202 | "cache_last_updated": null, | 208 | "cache_last_updated": null, | ||
203 | "cache_url": null, | 209 | "cache_url": null, | ||
204 | "created": "2020-09-30T08:07:10.746457", | 210 | "created": "2020-09-30T08:07:10.746457", | ||
205 | "datastore_active": false, | 211 | "datastore_active": false, | ||
206 | "description": "Voor railverkeer, provinciale \u2013 en | 212 | "description": "Voor railverkeer, provinciale \u2013 en | ||
207 | rijkswegen zijn de gegevens beschikbaar gesteld door de | 213 | rijkswegen zijn de gegevens beschikbaar gesteld door de | ||
208 | bronbeheerders, te weten ProRail, provincie Zuid-Holland en | 214 | bronbeheerders, te weten ProRail, provincie Zuid-Holland en | ||
209 | Rijkswaterstaat.", | 215 | Rijkswaterstaat.", | ||
210 | "format": "gpkg", | 216 | "format": "gpkg", | ||
211 | "hash": "01eef2a27a3e774124c0a2d81e5a29c1c404c806", | 217 | "hash": "01eef2a27a3e774124c0a2d81e5a29c1c404c806", | ||
212 | "id": "28637093-e0f1-47c4-9147-b3441fd190d7", | 218 | "id": "28637093-e0f1-47c4-9147-b3441fd190d7", | ||
213 | "language": | 219 | "language": | ||
214 | "http://publications.europa.eu/resource/authority/language/NLD", | 220 | "http://publications.europa.eu/resource/authority/language/NLD", | ||
215 | "last_modified": "2020-09-30T08:07:10.204691", | 221 | "last_modified": "2020-09-30T08:07:10.204691", | ||
216 | "metadata_language": | 222 | "metadata_language": | ||
217 | "http://publications.europa.eu/resource/authority/language/NLD", | 223 | "http://publications.europa.eu/resource/authority/language/NLD", | ||
218 | "mimetype": null, | 224 | "mimetype": null, | ||
219 | "mimetype_inner": null, | 225 | "mimetype_inner": null, | ||
220 | "name": "geluidsbelasting2016wegnacht.gpkg", | 226 | "name": "geluidsbelasting2016wegnacht.gpkg", | ||
221 | "package_id": "cb18b4c3-d354-4029-9003-02ffc878d94a", | 227 | "package_id": "cb18b4c3-d354-4029-9003-02ffc878d94a", | ||
222 | "position": 3, | 228 | "position": 3, | ||
223 | "resource_type": null, | 229 | "resource_type": null, | ||
224 | "size": 10780672, | 230 | "size": 10780672, | ||
225 | "state": "active", | 231 | "state": "active", | ||
226 | "url": | 232 | "url": | ||
227 | f1-47c4-9147-b3441fd190d7/download/geluidsbelasting2016wegnacht.gpkg", | 233 | f1-47c4-9147-b3441fd190d7/download/geluidsbelasting2016wegnacht.gpkg", | ||
228 | "url_type": "upload" | 234 | "url_type": "upload" | ||
229 | } | 235 | } | ||
230 | ], | 236 | ], | ||
231 | "spatial_scheme": | 237 | "spatial_scheme": | ||
232 | standaarden.overheid.nl/owms/4.0/doc/waardelijsten/overheid.gemeente", | 238 | standaarden.overheid.nl/owms/4.0/doc/waardelijsten/overheid.gemeente", | ||
233 | "state": "active", | 239 | "state": "active", | ||
234 | "tags": [ | 240 | "tags": [ | ||
235 | { | 241 | { | ||
236 | "display_name": "den haag", | 242 | "display_name": "den haag", | ||
237 | "id": "7c0415c4-19e1-4db5-95a4-fba52f5da01f", | 243 | "id": "7c0415c4-19e1-4db5-95a4-fba52f5da01f", | ||
238 | "name": "den haag", | 244 | "name": "den haag", | ||
239 | "state": "active", | 245 | "state": "active", | ||
240 | "vocabulary_id": null | 246 | "vocabulary_id": null | ||
241 | }, | 247 | }, | ||
242 | { | 248 | { | ||
243 | "display_name": "geluid", | 249 | "display_name": "geluid", | ||
244 | "id": "2b4443e9-016c-42d8-acc6-dd90f5ca9fe9", | 250 | "id": "2b4443e9-016c-42d8-acc6-dd90f5ca9fe9", | ||
245 | "name": "geluid", | 251 | "name": "geluid", | ||
246 | "state": "active", | 252 | "state": "active", | ||
247 | "vocabulary_id": null | 253 | "vocabulary_id": null | ||
248 | }, | 254 | }, | ||
249 | { | 255 | { | ||
250 | "display_name": "geluidsbelasting", | 256 | "display_name": "geluidsbelasting", | ||
251 | "id": "815a1ef7-0047-4c06-ad3f-acba2143e716", | 257 | "id": "815a1ef7-0047-4c06-ad3f-acba2143e716", | ||
252 | "name": "geluidsbelasting", | 258 | "name": "geluidsbelasting", | ||
253 | "state": "active", | 259 | "state": "active", | ||
254 | "vocabulary_id": null | 260 | "vocabulary_id": null | ||
255 | }, | 261 | }, | ||
256 | { | 262 | { | ||
257 | "display_name": "lawaai", | 263 | "display_name": "lawaai", | ||
258 | "id": "c933f558-e6eb-432a-a99c-d035a3c638c3", | 264 | "id": "c933f558-e6eb-432a-a99c-d035a3c638c3", | ||
259 | "name": "lawaai", | 265 | "name": "lawaai", | ||
260 | "state": "active", | 266 | "state": "active", | ||
261 | "vocabulary_id": null | 267 | "vocabulary_id": null | ||
262 | }, | 268 | }, | ||
263 | { | 269 | { | ||
264 | "display_name": "nacht", | 270 | "display_name": "nacht", | ||
265 | "id": "512ec39b-8ab0-4fee-b12e-4bbdc1c9742c", | 271 | "id": "512ec39b-8ab0-4fee-b12e-4bbdc1c9742c", | ||
266 | "name": "nacht", | 272 | "name": "nacht", | ||
267 | "state": "active", | 273 | "state": "active", | ||
268 | "vocabulary_id": null | 274 | "vocabulary_id": null | ||
269 | }, | 275 | }, | ||
270 | { | 276 | { | ||
271 | "display_name": "verkeer", | 277 | "display_name": "verkeer", | ||
272 | "id": "7f279309-6135-4e2d-9f5f-cdc6d121adac", | 278 | "id": "7f279309-6135-4e2d-9f5f-cdc6d121adac", | ||
273 | "name": "verkeer", | 279 | "name": "verkeer", | ||
274 | "state": "active", | 280 | "state": "active", | ||
275 | "vocabulary_id": null | 281 | "vocabulary_id": null | ||
276 | } | 282 | } | ||
277 | ], | 283 | ], | ||
278 | "theme": | 284 | "theme": | ||
279 | "http://standaarden.overheid.nl/owms/terms/Natuur_en_milieu", | 285 | "http://standaarden.overheid.nl/owms/terms/Natuur_en_milieu", | ||
280 | "title": "Geluidsbelasting wegverkeer nacht Den Haag", | 286 | "title": "Geluidsbelasting wegverkeer nacht Den Haag", | ||
281 | "type": "dataset", | 287 | "type": "dataset", | ||
t | 282 | "update_frequency": "onbekend", | t | ||
283 | "url": null | 288 | "url": null, | ||
289 | "version": "" | ||||
284 | } | 290 | } |